Ha kérdése merülne fel az iMatek oldal használata kapcsán, akkor a következőkből a gyakran feltett kérdésekre megtalálhatja a választ. Amennyiben további kérdése van, akkor keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol akár e-mailen, akár telefonon keresztül is segítenek.
Átutalásos fizetést választottam. Mikor érem el az előfizetéses tartalmat?
Amennyiben előfizetése sikeresen létrejött, azonnal értesítjük Önt az oldalon megjelenő visszajelzés formájában. Ekkor megtekintheti az Ön által megadott adatokat, és egy üzenetben tájékoztatjuk a sikeres megrendelésről.
Bankkártyás fizetés esetén:
Regisztrációját rögzítjük, és azonnal beléphet felhasználói fiókjába,
azonnal elérhetővé válik az előfizetői tartalom.
Banki átutalás választása esetén:
Regisztrációját rögzítjük, és azonnal beléphet felhasználói fiókjába,
azonban az előfizetői tartalmakhoz való hozzáférés csak az átutalás beérkezését és azonosítását követően válik elérhetővé.
Az utalás beérkezése után, a közlemény rovatban megadott megrendelő azonosító alapján beazonosítjuk Önt. A sikeres ellenőrzés után aktiváljuk előfizetését, amelyről automatikus e-mail értesítést küldünk. Az aktiválást a lehető leghamarabb elvégezzük.
Amennyiben a megrendelést követő 2. munkanapig nem történik meg az aktiválás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk Önnek.
Mi a teendő, ha nem kaptam értesítést e-mailben az előfizetésről?
Sikeres előfizetést követően rendszerünk azonnal visszajelzést ad a megrendelés állapotáról és az Ön által megadott adatokról a böngészőn keresztül. Ezt követően automatikus e-mail értesítéseket küldünk a regisztrációval és az előfizetéssel kapcsolatban. Az értesítések általában 1-2 percen belül megérkeznek.
Ha nem kapja meg a visszaigazoló e-maileket, kérjük, ellenőrizze az alábbiakat:
Nem került-e az e-mail a SPAM mappába.
Helyesen adta-e meg e-mail címét.
Amennyiben hibásan adta meg e-mail címét, a rendszer nem tudja elküldeni a regisztrációval és az előfizetéssel kapcsolatos értesítéseket. Ebben az esetben az előfizetése nem vész el. Az e-mail cím módosításához és a belépési azonosítók újbóli elküldéséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Sikeres regisztrációt követően a rendszer automatikusan belépteti Önt, így az e-mailben megküldött jelszó és azonosító nélkül is hozzáfér a fiókjához. Ha bankkártyával fizetett elő, akkor már a tananyag vagy feladatsor is elérhető. A felhasználói azonosítóját az Eredmények menüpontra klikkelve tekintheti meg, ahol jelszavát is módosíthatja.
Hol találom az előfizetett tartalmat?
Az iMatek oldalon több különálló iKurzusra és iFeladatsorra is előfizethet, amelyek mindegyike egyedileg érhető el. Az előfizetett tartalmakhoz való hozzáféréshez először sikeresen regisztrálnia kell, majd be kell jelentkeznie a rendszerbe. Az első vásárláskor a regisztráció és a beléptetés automatikusan megtörténik. A későbbiekben legegyszerűbben a menüsorban található zöld “Belépés” ikonra kattintva jelentkezhet be. Ha az ikon bordó színű, az azt jelzi, hogy Ön már bejelentkezett.
Az online iKurzusok és iFeladatsorok az “Egyetem”, “Középiskola” és az “Általános iskola” menüpontok alatt találhatók. A megfelelő kurzus nevére kattintva megnyílik a tananyag kezdőoldala. Itt színes csempék formájában, vagy az oldal alján a “Témakör tartalom” cím alatt érheti el az egyes fejezeteket és példasorokat.
Mi a teendő, ha sikertelen volt a bankkártyás fizetés?
A bankkártyás fizetés a CIB Bank Zrt. kártyaelfogadó rendszerén keresztül történik. Sikertelen fizetés esetén javasoljuk, hogy először az Ön bankjánál ellenőrizze a hiba okát, mivel gyakran az Ön bankjának online banki felületén is találhat információt a tranzakció elutasításának okáról pl. nem megfelelő limitbeállítás.
Az iMatek oldalon, amint minden szükséges adatot megadott a megrendeléshez és elindította a bankkártyás fizetést, regisztrációja automatikusan létrejön, amelyről e-mailben értesítést kap. Ezzel az Ön felhasználói fiókja is aktiválódik, ahova be tud lépni, azonban az előfizetéses tartalmakhoz való hozzáférés még nem biztosított sikertelen bankkártyás fizetés esetén.
Felhívjuk figyelmét, hogy rendszerünk egy e-mail címhez csak egyetlen felhasználói regisztrációt engedélyez. Ha már regisztrált, újabb regisztrációs kísérlet esetén hibaüzenetet kap.
Amennyiben szeretné befejezni a fizetést, ezt megteheti a felhasználói fiókja “Rendelések” menüpontjában, vagy újabb megrendelést adhat le a kívánt kurzusra az Előfizetések menüpontból indítva.
Hogyan tudok több kurzusra előfizetni?
Különböző kurzusok
Előfizetés vásárlásakor a rendszer egy adott kurzusból egyszerre csak egyetlen előfizetés vásárlását tesz lehetővé, azonban különböző kurzusokat egyszerre is megvásárolhat.
Amennyiben már rendelkezik felhasználói fiókkal, és további kurzusokat szeretne vásárolni, először jelentkezzen be a rendszerbe, majd a megszokott módon válassza ki és rendelje meg a kívánt kurzust vagy feladatsort. Ebben az esetben az összes megvásárolt kurzus egyetlen felhasználói fiókhoz kerül hozzárendelésre.
Ha a különböző kurzusokat nem ugyanaz a tanuló használja (például testvérek, akik eltérő szintre készülnek), érdemes külön előfizetői fiókokat létrehozni, különböző e-mail címekkel. Ez lényegében két független vásárlást jelent. Így a bejelentkezések, a tanulási naplók, és a statisztikai kimutatások függetlenek maradnak.
Azonos kurzus többszöri megvásárlása
A kurzusok előfizetése egy adott felhasználóra vonatkozik. Ha ugyanazt a kurzust több felhasználónak szeretné megvásárolni, az alábbiakat tartsa szem előtt:
Minden felhasználónak egyedi e-mail címet kell megadni, hogy a bejelentkezések függetlenek legyenek.
Minden vásárlást úgy indítson, hogy nincs bejelentkezve az iMatek weboldalra (a jobb felső sarokban a zöld nyíl mutat a négyzetbe).
Ezzel a módszerrel külön felhasználói fiókok jönnek létre, így a tanulási naplók és a statisztikai kimutatások is különállóak maradnak.